You dont have javascript enabled! Please enable it!

Chennai DXC Technology Off Campus Drive 2021. Last Date: ASAP

இந்த மிக முக்கிய தகவலை மிக அதிகமாக ஷேர் செய்யுங்கள். வேலைத்தேடி கஷ்டப்படும் யாருக்காவது உதவும். ப்ளீஸ்..




நமது வாட்ஸ்அப் குரூப்பில் சேர கீழே கிளிக் செய்யுங்கள்

நமது டெலிகிராம் குரூப்பில் சேர கீழே கிளிக் செய்யுங்கள்





முக்கிய குறிப்பு:

விண்ணப்பதாரர்கள் தங்கள் விண்ணப்பப் படிவத்தை சமர்ப்பிக்கும் முன் இந்த அறிவிப்பை முழுவதும் கவனமாக படிக்கவும்.

DXC Technology scheduled to hire Non-Engineering – 2018 / 2019 / 2020 / 2021 batch graduates. The detailed eligibility and application process are given below.

🔴DXC off campus drive 2021| DXC Technology | DXC Hiring | Associate  Professional Software Engineer - YouTube

வேலை வகை ஐடி/ சாப்ட்வேர்
விண்ணப்பிக்கும் முறை ஆன்லைன்

Job Role:

Senior Assistant – Global Service Desk

Qualification:

Any Degree

Batch:

2018 / 2019 / 2020 / 2021

Experience:

Freshers

Salary:

Rs. 2.6 LPA

Job Location:

Chennai & Bangalore



Detailed Eligibility:

  • Education: Pass grades in 10th, 12th, and Graduation
  • Branch Allowed: All the Non-Engineering branches are eligible
  • Year of Pass out 2018, 2019, 2020 and 2021
  • Gaps in Education: Not more than 2 years of Gaps in Education
  • Backlogs / Arrears: No Active Backlogs and Arrears
  • Cost to Company: 2.6 LPA (Fixed)
  • Service Agreement: No service Agreement
  • Should be available to join us on an immediate basis post the selection process
  • Should be an Indian Citizen or should hold a PIO or OCI card, in the event of holding a passport of any other country.
  • Bhutan and Nepal Nationals need to submit their citizenship certificate.




Roles and Responsibilities

  • Required to interact with customers across geographies (through multiple support mediums: Calls /  Chats / Emails / Portals) and provide issue resolution / right responses, positively and professionally.
  • Work within a standard protocol to respond to customer issues. Moderate judgment may be used to supplement the outlined process.
  • Provide the most appropriate solutions through remote contact, probe problems, and communicate in such a way that non-technical users can comprehend instructions and advice.
  • Collaborate with other resolver groups to identify solutions that foster first call resolution
  • Be proactive & anticipate issues or situations which impact service availability and critical response time, and recommend necessary mitigation steps escalating to management’s attention, where appropriate




Job Specifications

  • Excellent communication skills (English) in both written and verbal communication.
  • Familiarity & hands-on experience with computer technology
  • Familiarity with application support (preferred)
  • Problem-solving skills & accuracy in data entry.
  • Experience in a phone-based remote role, e-support, e-chat, or similar (preferred)
  • Flexible to work in rotational shifts 24×7

How to Apply for DXC Technology Off Campus Drive 2021?

All interested and eligible candidates can apply for this position online at the following link as soon as possible.




🔔இன்று விண்ணப்பிக்க கடைசி நாள் வேலை வாய்ப்புகள்! – Today is the Last Day!





இந்த மிக முக்கிய தகவலை மிக அதிகமாக ஷேர் செய்யுங்கள். வேலைத்தேடி கஷ்டப்படும் யாருக்காவது உதவும். ப்ளீஸ்..
[PDF] செய்தித்தாள்கள் & வார/மாத இதழ்கள் டவுண்லோட் செய்ய
இங்கே கிளிக் செய்யுங்கள்
[PDF] செய்தித்தாள்கள் & வார/மாத இதழ்கள் டவுண்லோட் செய்ய
இங்கே கிளிக்